食自己

eat yourself

 

2006/05/31

(不是潮州)蠔餅

是時候回家煮飯了。

返了工以後,早出晚歸,又因為公關公司有豬朋友狗友,下班常常一起吃飯去。於是... 又肥了幾磅。但是... 冇理由架 ... 以前在德國只讀書下課周末又係食食食,又唔見肥幾十磅?

於是發現,可能係出街食飯累事。唔使自己郁手,食完又去飲啤酒,一定出事。

轉了新工,早了下班(雖然又早了上班),又因為賺錢辛苦唔想就咁日日食左去(係都食餐勁好既盡掟一煲...),於是上超市大手入貨(又係基本物資啦),等自己無藉口話屋企無野食要死出街。

在海鮮架看見有蠔仔!於是一手拿去,再回家做...蠔餅。

小郭蠔餅

材料:
新鮮蠔仔 一包
蔥 兩三條
蛋 三隻
鹽 少許
油 少許
生粉 一湯匙
胡椒粉 隨意

做法:
1. 蠔仔先用清水沖淨,再放生粉拌勻(即"拿"下佢),放多五分鐘,再用清水沖淨。

2. 蛋放入大碗中打勻。

3. 蔥切花或細段(個人喜歡細段),與蠔仔加入蛋中拌勻。如要落胡椒粉,也在此時一併放入。

4. 起鑊落油,燒熱後放入蛋漿,中火兩面煎成金黃色即成。

細個時食蠔餅成日都有陣胡椒粉味,自己煮時又想落下,點知搵勻成間屋都無,只有七味、黑胡椒等,都係時候要買支。大陸果隻膠樽紅蓋白胡椒粉,好野黎架。




1 Comments:

At 10:08 PM, Blogger rainuhr said...

Black Titanium Ring by TITIAN ARTIST
Rating: titanium bars 4.8 titanium phone case · titan metal ‎3,910 votes · ‎$5.00 burnt titanium · ‎In titanium necklace stock · ‎In stock

 

Post a Comment

<< Home