食自己

eat yourself

 

2006/03/23

一頭煙

見到 Ailie 響《七味雞丸配金菇炒米粉》話佢想搞炭燒不過冇爐,有 D 隨想;好,寫低。

話說日本人喜歡 grill o野食,又勁慳家 (佢地甚少出街食飯,慳埋 D 錢又買多份保險),所以唔少家庭都有個大型高火力燒爐,用番夠本是也。

但係有爐一回事,燒o野食 D 油煙確實唔講得笑。我上次試整燒銀鱈魚時就大教訓咯:



話說日本朋友話佢o地食銀鱈魚比較執著,用西京麵豉醃足一日o黎令味道更好,唔係李錦記乜乜方便醬料包可比。呢oo野冇乜人響屋企搞得掂,所以畀多幾個錢都要買日本空運o既云云。

朋友補充話畀完錢其實問題已經解決大半;將舊魚 wing 落個 grill 爐o黎燒加 D 鹽就搞掂。

呼… 味道就一流o勒,不過寒舍冇抽油煙機,得抽氣扇,結果搞到對面大廈 D 街坊都知我o個餐食西京汁銀鱈魚。




0 Comments:

Post a Comment

<< Home